dinsdag 26 juni 2012

Krant nagels!

Hee lieve mensen,
Ik heb vandaag mijn nagels weer gelakt en ik wilde dat even laten zien. Ik zal ook een korte uitleg geven (heb niet zo veel tijd voor een uitgebreide....).

Wat heb je nodig:
*alcohol
*witte nagellak
*zwarte & rode/roze nagellak (dun kwastje of met schuifspeldje/saté prikker)
*klein bakje (bijv. 'azijn' bakje)
*topcoat (pas doen als het goed ingetrokken is)
*en natuurlijk..... een krant! ;)

Stap 1:
Je lakt je nagels met de witte nagellak wit.
(laten drogen)

Stap 2:
Doe in het bakje een klein beetje alcohol

Stap 3:
Scheur een klein stukje krant

Stap 4:
Doe het stukje krant in het bakje met de alcohol
(wacht ongeveer 1 minuutje)

Stap 5:
Haal het stukje krant (voorzichtig!) uit het bakje en leg het (rustig!) op je nagel. Druk er een beetje op en haal het na ongeveer 35 seconden weer (rustig!) af.
(herhaal stap 4 & 5 met alle nagels, op één nagel na!! Kijk verder naar stap 6)

Stap 6:
Maak met de zwarte nagellak een enveloppe.
(laten drogen)

Stap 7:
Zet een stipje/hartje in het midden van de enveloppe.
(weer laten drogen)

Stap 8:
Laat alles goed 'intrekken'. Doe dan de topcoat erover.

KLAAR!

Mijn resultaat! :)


Maak er een foto van en zet het bij reacties. ;)
Ik ben benieuwd!!
Onderzoek naar mediagebruik

5 opmerkingen: