maandag 25 juni 2012

Over mezelf en uitleg :)

Heee mensen,
Eerst wat over mezelf, dan mijn nageltjes. (:

Over mezelf;
Ik ben Manon ik ben 13 jaar. (Ben 8 november jarig.) Ik woon in een mooi huisje naast de buren. :3
Ik heb ook huisdieren, 1 hond Clifford #Golden Retriever, 1 paard Camiro #Arabier, 1 cavia Belle #weet haar ras niet.. :P
Mijn lievelingskleurtjes... naja, eigelijk heb ik die niet echt. Ik vind alle 'vrolijke' kleurtjes wel leuk. ;)
Ik ben nog niet zo heel goed in nailart, maar ik doe mijn best!
Ik snap blogspot nog niet zo goed, maar ik 'probeer' nog wat dingetjes, dus misschien is het wat onduidelijk, maar ik moet ook nog leren... :)

Dit is mijn hond, Clifford
En mijn cavia, Belle

En laatste mijn paard, Camiro


Mijn nageltjes;
Ik heb net mijn nageltjes gelakt en ik zal er wel ff een foto bij zetten.
Dit is heel makkelijk, iedereen kan dit. Je hebt alleen 3 kleurtjes nodig en dan omstebeurt streepjes zetten. ;)
SUCCES! :D

Dat was het voor nu, misschien kan ik niet elke keer iets plaatsen, maar dan kan het zijn dat ik het erg druk heb....... ;)

Ps. sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's. (Gemaakt met mijn mobiel... ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten