zaterdag 30 juni 2012

Hondenpootjes!

Hoi allemaal!
Ik heb vanavond mijn nageltjes weer gedaan.
En dit x (heel simpel:$) hondenpootjes!
Ik ben alleen vergeten mijn nagels te fotograferen elke x na een andere stap.... :$
Maar ik hoop dat jullie er ook zo uitkomen! ;)

Wat heb je nodig:
*(kan 2 hoeft niet) 1 kleur(en) nagellak (topcoat)
*(kan 2 hoeft niet) 1 kleur(en) nagellak met dun kwastje of satéprikker/haarspeldje
*topcoat

Oeps... :$ :$
Eigelijk doe ik er altijd een foto onder van wat je nodig hebt, maar ik ben de foto kwijt en de kleurtjes waren van mijn vriendin; evasnailart.blogspot.com ) Sorry..... :$ :$ :$

Stap 1:
Lak je nagels met de topcoat.
(laten drogen)

Stap 2:
'Teken' met een dunkwastje een (redelijk groot) rondje op je nagel.
(laten drogen)

Stap 3:
'Teken' er met dat zelfde dunne kwastje 3 (of 4) rondjes bij.
(laten drogen)

Stap 4:
Doe er de topcoat over en je bent klaar! :)

Dit is mijn resultaat:

Sorry voor de slechte kwaliteit, gemaakt met mijn mobiel.... :S

Heel veel succes! Zetten jullie er weer reacties bij? =D

x Manon


Hondenpootjes Stickers in vele kleuren en maten


2 opmerkingen:

  1. hey wat leuk zou je nog een keer iets met diertjes willen doen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoii Anoniem,
      Dankje voor je lieve reactie. Ik zal eens kijken wat ik zal doen. ;)
      xx

      Verwijderen