zaterdag 3 november 2012

Panterprint

Hey allemaal!

Het is wat laat maar ik heb nog fotos van het logeren met Ellis en Kim! ;)

Ik had bij Ellis en Kim namelijk de nagels gedaan. Ellis haar foto lukte niet om naar mij door te sturen.. Dat van Kim wel! :) Maar bij Ellis had ik gewoon matrozen nagels gedaan, als je wilt weten hoe dat moet, kijk dan even bij de vorige berichten. ;) Bij Kim had ik panterprint nagels gedaan.

Stap 1:
Je lakt je nagels een ondergrond kleur (ik heb het in het roze gedaan).

Stap 2:
Je maakt met (eventueel met saté prikker of dotting tool) een aantal willekeurige rondjes.

Stap 3:
Je maakt er met zwart (kan ook andere kleur, wat jij het liefts wilt) niet helemaal een randje om te rondje. Dat hoef je helemaal niet precies te doen want als je het wat sneller doet is het mooier (vind ik).

Stap 4: (hoeft niet persee)
De topcoat erover. ;)

Dit zijn mijn resultaten:
 

 

 

 
Kim wilde graag groen en blauw ;)
 
Doeii xx
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten