zaterdag 3 november 2012

Gekleurde crackel

Hooii (again :$)

Jullie kennen allemaal wel de crack nagellak. Ik vond het wel leuk als er kleurtjes door zaten. Dus heb ik dat gedaan en er een foto van gemaakt.

Stap 1:
Lak je nagels met een leuk kleurtje naar eigen keus (ik heb licht groen).

Stap 2:
Zet willekeurig met (eventueel allemaal verschillend) dikke strepen (ik deed dat met geel, roze en blauw).



Stap 3:
Doe de crack erover en voila! Daar is het dan!

Stap 4: (hoeft niet)
Topcoat erover.

1 opmerking:

  1. Wat mooi!
    Je kunt heel mooi nagels lakken.
    Ik wil ook wel eens van die leuke nail art proberen.
    Maar ik kan niet zo goed figuurtjes lakken. Ik heb namelijk korte nagels. Want ik speel piano en met zo'n lange nagels kan je moeilijk spelen!
    Maar ga vooral zo verder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen