maandag 8 oktober 2012

Mijn tekeningen

Hey! Ik ga deze x een tekening plaatsen. :)

Ik vond m wel leuk miss jullie niet, maar graag dat laten weten in een reactie. ;)
(niet schelden aub..) alvast dankje wel! :)

Hondje getekend zonder kleur
 
 
 Hondje getekend met kleur
 
 Bambi getekend zonder kleur
 
 Bambi getekend met kleur
 
 Winnie de Phoo getekend (sorry had geen foto zonder kleur gemaakt.. sorry..:s)
 
Dat was het (er komt nog een bericht hierna, want deze was van vorige week! :)
 
xxx Manon
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. super leuke en mooie tekeningen
    jij hebt egt talent :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sgattig zeg!
    kan je meer late zien wat je hebt getekent?
    x wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Ik heb meerdere tekeningen gemaakt, maar ik heb hier helaas geen foto's hiervan.
    Ik zal wel weer een x gaan tekenen en op de site zetten.
    X Manon

    BeantwoordenVerwijderen