woensdag 26 september 2012

Sorry en fotos! :)

Hey hey sorry alweer!!

Ik heb het zo druk met huiswerk enzo dat ik geen tijd meer heb om te bloggen.....!
Mijn vriendin en ik gaan een website maken en daar plaatsen we allebij iets op dus dan is er (hoop ik!) altijd iets te zien! :D
Wij willen daar ook andere dingen opzetten (wat we mee hebben gemaakt ofzo je snapt wel hihi :$)
Ik zal even een voorbeeld geven wat ik pas had meegemaakt.

Ik heb mijn voet heel erg zwaar gekneusd (net niet gebroken). Er is ook een kleine beschadiging in mijn enkelbanden.... :s Ik heb nu ook krukken, maar op school is dat niet echt geweldig. We hebben namelijk 2 gebouwen dus van het ene lokaal naar het andere lokaal strompelen is zwaar.. En duurt ook erg lang. (en als dan sommige docenten moeilijk gaan doen omdat je te laat bent... ik kan daar toch ook niks aan doen? grrr..) Er zijn ook 'boven lokalen' dus moet ik met de trap. Tja dat gaat 'm niet worden dus moet ik met de lift. Ja hoor, eerst weer een sleutel gaan halen bij het andere gebouw en dan weer terug.. Naja zo blijf je bezig! :p
He he, in de lift. (is erg klein en je hoort heel erg het 'zoemen' met omhoog gaan. Zo hard dat je bij het stoppen denkt dat ie naar beneden valt... :p) Gelukkig hoefde ik niet alleen in die lift dus mijn vriendin en ik kei hard lachen toen we dachten dat ie naar beneden viel! :')

Hier komen de 'nagel fotos'



 
 
*************************************************************************
 

 
 

*********************************************************************************
 


 
 
 
 *****************************************************************************
 
Dat was het dan weer!
xxx Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten