zondag 27 oktober 2013

Nagel verzorgings tips!

Hallo allemaal,

Aller eerst mijn verontschuldiging... ik heb het heel erg druk met school gehad (nu nog steeds) en ben  daardoor helemaal mijn blog vergeten.. :$

Ik zal hieronder wat tips zetten voor de verzorging van je nagels en nagelriemen:

1)
Knip nooit je nagelriemen, dit is een bescherm laagje en als je die eraf haalt, is de bescherm laag weg en kunnen er makkelijk ontstekingen ontstaan.
Vet je nagelriemen om de dag in met een vette (hand)crème of olie.

2)
Om nagel-uitdroging tegen te gaan, raad ik je aan om een nagellak remover zonder aceton te gebruiken.

3)
Als je last hebt van gele nagels, zou ik je nagels een paar dagen laten 'bijkomen' en er dus een paar dagen geen nagellak op te doen. Heb je (nog) geen gele nagels, raad ik je toch aan om een keer een nagellak loos dagje te doen, zo kunnen je nagels even 'ademen'.


Dit is artikeltje is erg kort, maar ik heb weinig tijd.. maar ik hoop dat dit jullie een beetje helpen kan,
Tot de volgende keer!

x Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten