donderdag 9 augustus 2012

'Matrozen nagels'

Heey!!

Ik was 3 weken op vakantie en kon daar niet goed op internet.. -.-'
Maar ik heb natuurlijk wel mijn nagels gelakt!
Ik heb dus ook foto's daarvan gemaakt en ik zal laten zien wat ik dit x had gedaan. ;)
Ook weer erg makkelijk om te doen. # ik weet zeker dat jullie 't ook kunnen, als ik t kan.... :) haha)

Wat heb je nodig:
*witte nagellak (dik en dun kwastje)
*blauwe nagellak
*rode nagellak (dun)

Stap 1:
Je maakt met het witte lakje(dik kwastje), je nagel om en om wit.
Dan doe je de andere nagels blauw.

Stap 2:
Maak een ankertje met het dunne witte kwastje. (je kan dat doen door een streepje te zetten en dan maak je een soort 'T' ervan. je maakt onder nog 2 haakjes en klaar is je ankertje :) )
Je kan het ook zo laten, maar ik vond het erg leuk om er dan op de witte nagels rode streepjes bij te doen.

Stap 3:
Zet er met het dunne rode kwastje streepjes.
KLAAR! =D

Je kan dit natuurlijk ook in andere kleuren doen, het is net wat je mooi vind! ;)

x Manon

ps. als jullie t gaan proberen, willen jullie het reslutaat in een reactie zetten? #vind ik erg leuk.. ;)



   

2 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan!
    Bedankt voor je lieve reactie.

    Ik heb ook geen twitter ik volg ook gewoon de blog. Je kunt mij volgen door naar mijn blog te gaan en dan staat links onder mijn profiel een hokje met volgers en daar zie je ook allemaal fototjes staan. Daaronder staat aanmelden daar moet je dan op klikken en dan even de stappen volgen en dan volg je mij. Maar ik zie dat op jou blog nog niet staan dus ik kan je nog niet volgen. Weet je hoe je zo iets op je blog zet? Want je moet dan even kijken bij ontwerpen van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor een blog award.
    Kijk op mijn blog voor meer informatie en je kunt de award kopiƫren van mijn blog.
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    xx Iris

    BeantwoordenVerwijderen